کد خبر : ۲۲۰۷۴۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ ساعت ۱۵:۵۹

سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول خبر داد:
چرخ گوشت دست دختر بچه 1/5 ساله را بلعيد + عکس

ر ساعت 12:55 دقيقه امروز دوشنبه مورخ 24 خرداد ماه طي تماسي از طرف بيمارستان بزرگ دزفول با سامانه 125 اين سازمان خبر از بلعيده شدن دست دختر بچه 1/5 ساله در چرخ گوشت اطلاع داده شد که بلافاصله اکيپ امداد و نجات سازمان از ايستگاه مرکزي به بيمارستان اعزام شد.

 چرخ گوشت دست دختر بچه 1/5 ساله را بلعيد + عکس

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) در ساعت 12:55 دقيقه امروز دوشنبه مورخ 24 خرداد ماه طي تماسي از طرف بيمارستان بزرگ دزفول با سامانه 125 اين سازمان خبر از بلعيده شدن دست دختر بچه 1/5 ساله در چرخ گوشت اطلاع داده شد که بلافاصله اکيپ امداد و نجات سازمان از ايستگاه مرکزي به بيمارستان اعزام شد.

پ

ریاست سازمان اتش نشاني که شخصا در اين عمليات حضور داشت به خبرنگار ما گفت : در اين حادثه دست چپ دختر بچه 1.5 ساله بصورت کامل توسط چرخ گوشت بلعيده شده بود که با همکاري پرسنل بيمارستان و ناجيان 125 طي عمليات 40 دقيقه اي دست اين کودک خردسال، سالم از چرخ گوشت خارج شد.

عبدالحسين معظم فر در ادامه افزود: با استفاده از دستگاه ميني فرز و دقت بالاي آتش نشانان خوشبختانه توانستيم عمليات امداد را بدون قطع انگشتان و به نحو احسنت انجام دهيم .

وي در ادامه گفت : در مصاحبه با دکتر متخصص طب اورژانس حاضر در اتاق عمل نظر ايشان را جويا شدم که ايشان از وضعيت ظاهري جراحت رضايت داشتند و تاکيد کردند با توکل به خدا مجروح را به اتاق عمل انتقال داده و تمام سعي تلاشمان را براي اين کودک انجام ميدهيم.

شایان به ذکر است: پدرو مادر اين کودک اهل کرمانشاه بوده و ساکن پايگاه وحدتي دزفول ميباشند.

برچسب ها: رییس سازمان اتش نشاني دزفول عبدالحسين معظم فر چرخ گوشت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول